Salam Perpisahan 8:15 AM

begitu cpt ms brlalu...
3 thn di bumi UKM bgaikn bru smlm dftr sbg mhsswa
msh segar di ingatan mggu 3M
bru smlm Ya Allah...
bru smlm aku jejak kaki ke ukm..
knape esk aku msti tgglkn tmpt ni..
knape Ya Allah?..
relakah hatiku utk naiki bas pulang ke tnh air??
n kdtgnku ke sini pd lain hari xsm ngn hr ni Ya Allah..
aku xsggup..aku xsggup Ya Allah...

knape mataku mudh sgt alirkn titisan jernih ni..
aku tahu stp ptmuan msti ade ppisahan
aku sedar semua tu..
aku cube keraskn hati ni
tp xbleh..
aku lemah Ya Allah..
aku xkuat nk hadapi saat2 akhir ni...

dh la zah...
please think positive okay..
semua itu lumrah..
terimalah hakikat ni..

iyee...aku terima ktntuanMU Ya Allah..
jika ini yg Kau tetapkn buatku
aku redha seadanya..
cume ksdhn tu aku xbleh nk nafi..
aku akui mmg sedih..
n aku prcaye bkn hnya aku
bhkn shbt2 lain pn..
yg bkl mngglkn bumi ukm ni..

buat shbt2 skalian...
mohon kemaafan ats semua slh n slp,
halalkan sgalanya..
terima kasih di ats ukhuwwah yg terjalin..
ssghnya..nilai prshbtn n ukhwah itu amat berharga..
semoga kngn n pnglmn brsma ttp trsemat di hati,
salam perjuangan drku..
moga kita semua beroleh cita2 n hala tuju khdupn msg2
InsyaAllah...

SALAM PERTEMUAN
SALAM PERPISAHAN
SALAM UKHWAH
SALAM PERJUANGAN

0 comments: